nedelja, 18. oktober 2015

Ta teden v slovenski blogosferi #2

Zopet je nedelja, kar pomeni nova objava 'Ta teden v slovenski blogosferi'. V tej objavi si lahko ogledate vse objave, ki sem jih ta teden z veseljem prebrala in jih delila z vami na facebook strani najinega bloga. No seveda to niso edine dobre objave tega tedna, ampak ker sem se odločila, da bom delila le eno objavo dnevno, je tukaj le 6 objav. Če si kakšno želite podrobneje prebrati lahko le kliknete na naslov in že se boste znašle v okenčku z objavo :)


                                

Aussie izdelki so pred kratkim obnoreli slovenske blogerke (med njimi sem tudi jaz :D), tako da lahko v prihodnje pričakujete kar nekaj objav na to temo. Anjina je bila ena izmed prvih, ki sem jo zasledila in čeprav imam nekatere izdelke tudi sama, sem še vedno z veseljem prebrala njeno objavo. Če vas Aussie izdelki zanimajo si morate nujno prebrati njeno obširno oceno :)

Anji lahko sledite na naslednjih socialnih omrežjih:



Iskreno, Mateja vsekakor ne potrebuje predstavitve. Poznamo in spremljamo jo vse po vrsti! Znana je predvsem po čudovitih slikah in natančnih ocenah ena slednjih je tudi ocena paletke Nude'tude podjetja theBalm. Paletka je že dolgo na moji 'wishlisti' saj vsebuje vse meni ljube barve, ampak sem se nekako uspela prepričati, da je ne potrebujem... dokler Mateja ni objavila svoje ocene. Ni skrivnost, da so senčila, ne samo lepe barve, temveč tudi zelo pigmentirana. Glede na to, da je theBalm pred nekaj tedni končno prispel v Slovenijo, si morate njeno objavo nujno prebrati :)

Mateji lahko sledite na naslednjih socialnih omrežjih:




Začetek tega tedna smo bile blogerke seznanjene z novo Essence omejeno kolekcijo All That Greys, ki bo na drogerijske poličke prišla nekje v sredini Novembra. Tamara iz bloga Cherry Colours, je paletko dobila v oceno in jo je seveda takoj delila z nami. V njeni objavi si lahko ogledate prečudovite slike paletke in 'swatche', da se boste lažje odločile za nakup ;)

Tamari lahko sledite na naslednjih socialnih omrežjih:




Jesen je absolutno eden najboljših letnih časov! Zunaj je ravno pravšnja temperatura, narava nam postreže s pisanimi barvami in slastnimi dobrotamim, kot so grozdje in kostanj. Anna iz bloga Mad About Red je v svoji objavi z nami delila 6 stvari, ki jih obožuje jeseni. Nujno si morate prebrati njeno objavo, saj ta popolnoma povzame duh jeseni :)

Anni lahko sledite na naslednjih socialnih omrežjih:



Blogerka Nadja je v tem tednu pisala o prečudovitem produktu za nego kože, katerega uporabljam tudi jaz (res je skrajni čas, da tudi sama napišm oceno). Sama izdelek opisuje kot 'čudežni' produkt in moram reči, da se z njo popolnoma strinjam. Zakaj je izdelek tako dober in zakaj se sploh uporablja pa si lahko preberete v njeni objavi :D

Nadji lahko sledite na naslednjih socialnih omrežjih:





Poleg blogerke Diane sem tudi sama velika ljubiteljica video igre League of Legends, tako sem njeno manikuro absolutno morala deliti. Manikura je naravnost čudovita in res bi rada videla še več manikur, katerim je bila igra inspiracija. Diana sicer skoraj vsak dan na svojem blogu deli različne manikure, tako da se njen blog splača redno obiskovati ;)

Diani lahko sledite na naslednjih socialnih omrežjih:


Za danes bi bilo to vse ;) Hvala za branje.
Ne pozabite mi slediti na naslednjih socialnih omrežjih in deliti objavo s prijateljicami:
Facebook
Bloglovin'
Instagram
Twitter

Pozdravček do naslednje objave ;)
Tjaša


3 komentarji:

  1. Hvala za linke :) Meni je res krasna paletka. Če jo boš kdaj kupila, ti zagotovo ne bo žal :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh ni problema :D Ma jaz sem se zaljubila vanjo odkar sem jo prvič videla in zadnje čase me ima res skos bolj da bi si jo kupila <3

      Izbriši