nedelja, 8. februar 2015

Beauty Sweeties ~ Lepota še nikoli ni bila tako sladka

Živjo lepotičke, 
danes za spremembo bom pisala v slovenščini (sorry for international readers ;)).
Pred nekaj tedni sem dobila paketek  Beauty Sweeties bonbončkov za stestirat.

Na voljo so 3 vrste bonbončkov z različnimi okusi:
~Sadni želatinasti srčki (acai jagode/gozdni sadeži, granatno jabolko/malina, mango/breskev)
~Sadne zvezdice (sladka melona, rdeča grenivka, brusnica)
~Jogurtovi kremni pralineji (acai jagode/gozdni sadeži, granatno jabolko/malina, mango/breskev)



 Jaz sem prejela 6 vrečk želatinastih srčkov, vsak okus po dve vrečki.

Kaj na spletni strani podjetje pravi o bonbončkih: "Beauty Sweeties sadni želatinasti srčki so izdelani ročno po tradicionalnem receptu. Vsebujejo 20% zgoščenega sadnega soka, 6% sadnih delčkov, koencim Q10, aloe vero in kolagen na mehki jogurtovi kremi."

 MANGO-BRESKEV
Edini okus, ki mi ni bil prav nič všeč, mogoče tudi zato, ker še nikoli nisem sprobala manga. 
Bonbončki vsebujejo tudi koščke pravega sadja, ki jih lahko vidite na sliki.  Ta okus je bil najmanj priljubljen med vsemi, preiskusili so jih družinski člani in nekaj prijateljev. 
Moram pa povedati, da mi teli niso imeli niti najmanj prijetnega vonja :D Ampak 100 ljudi, 100 čudi :D 

GRANATNO JABOLKO-MALINA
Moj drugi najljubši okus. Obožujem granatno jabolko in prav tako maline. 
Ta okus je bil tudi najbolj všeč moji tašči. 

ACAI JAGODE-GOZDNI SADEŽI
Moj najljubši okus, prav tako favorit večine preizkuševalcev iz moje družine, predvsem brata so navdušili. Res so čudoviti, tudi barva me najbolj pritegne in te bom sigurno še kdaj kupila!

Naj poudarim da je jogurtova pena pod želejem res božanska, če obožujete belo peno na Haribo bonbonih, vam bo ta še boljša ;) Bonbončki tudi niso preveč sladki, vendar še vedno potešijo željo po sladkorju, ko nam ''cukr pade'' :D Ena vrečka je bila meni ravno prav za prigrizek med predavanji, za potešitev želje po sladkorju pa mi je bilo dovolj 4-6 bonbončkov.

Bonbončke lahko kupite v trgovinah/bencinskih servisih : trgovini Müller, Interspar, OMV, Mol ali L'eclerc. Zasledila pa sem jih tudi v Intersparu ;)

Več informacij o bonbončkih pa lahko najdete na njihovi facebook strani in spletni strani.

Zahvaljujem se Barbari, da mi je omogočila, preizkusiti tele srčke! :D

Je katera preizkusila te bonbončke, kakšni se vam zdijo? :D

Lep dan vam želim,

Ajda



Ni komentarjev:

Objavite komentar