torek, 2. december 2014

Giveaway #3 (CLOSED)

Pozdravljene punce :)
Tokrat imam za vas novo nagradno igro. Traja od 2.12. do 22.12., sodelujete pa lahko tako da izpolnite spodnji rafflecopter obrazec :) 
Veliko sreče vsem ;)


Nagrada:
*Catrice illuminating Blush (020 Coral Me Maybe)
*Essence effect lip gloss (C02 jewels in a bottle & C03 OH LA LA!)
*Essence high shine liquid ink eyeliner
*Catrice Million Brilliance (01 It's Showtime)
*Essence sparkle sand top coat
*Essence effect eyeshadow (02 brazil's sunset & 06 UK's stonehenge)





a Rafflecopter giveaway

21 komentarjev:

  1. Najbolj si želim sneg in bel božič :D Luškan giveaway :)

    OdgovoriIzbriši
  2. od božička si želim nov fotoaparat al pa vsaj objektiv, ampak očitno bom letos sama sebi božiček :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Novo kozmetično ogledalo z led lučko :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Najbolj si želim Dr. Martens-ke, ki jih mam ogledane že nekaj časa :)

    Kaja

    OdgovoriIzbriši
  5. Ana: hvala :) tudi jaz bi sneg, ampak ne v mestih. Najlepši je v gozdovih in gorah :)

    Simona: Sama si tudi vedno želim takšne stvari, ampak ker sem tako nerodna je bolje da nimam, preveč hitro vse pokvarim P upam da boš dobila vsaj objektiv :D

    Alja: najs :) upam da se ti želja uresniči D

    Pimp me up: Upam da se ti želja uresniči :)

    OdgovoriIzbriši
  6. sem si že kupla fotoaparat haha :D ..bom pa starejšega verjetno v ponedeljek prodala, žal brez objektiva :P *fingerscrossed*

    OdgovoriIzbriši
  7. drugače sem pa tud jaz zelooo nerodna oseba, ampak fotoaparat pa res ful pazim :)

    OdgovoriIzbriši
  8. hmm, za božič si letos ne želim nič specifičnega, samo mir in srečo v družbi družine in fanta :) letos sem skromna, čeprav bom vseeno vesela daril :D

    OdgovoriIzbriši
  9. simona: juhej :D upam da ti uspe :)

    julija: upam da se ti bo želja uresničila in da boš dobila še kakšno super darilce :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaz sicer ne bom sodelovala v nagradni igri (ker imam že vse), toda sem hotela povedati da so te kremne senčke SUPER za čez eye primer, ker potem zdrži make up celi dan (na moji sicer mastni veki). ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala da si povedala :) sem slišala da so res fine, ampak so preveč metallic za moj okus

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi jaz letos nimam kakšni posebni želj, bom pa zagotovo vesela karkoli bom našla pod smrekico :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ajda & Tjaša: Ja, so metallic ampak čez daš potem eno nude senčko kot bazo pod bazo ;). In se ne vidi več nič (da bi bilo svetleče).

    OdgovoriIzbriši
  14. Letos sem kar sama sebi Božiček, ki je v začetku meseca pridno naklikal nekaj darilc. Se je treba malo razvajat ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Bo Hi: Treba se je razvajat vsak mesec, ne samo decembra ;D

    OdgovoriIzbriši
  16. Od božička si želim samo, da bo dan v službi potekal kar se da dobro, to je vse. ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Jaz pa sem letos skromna, in si ne želim ničesar drugega kot zdravja v naši družini. :) Tanja K.

    OdgovoriIzbriši
  18. Za Božić želim samo zdravlje sebi i obitelji. :)

    OdgovoriIzbriši