sreda, 22. oktober 2014

Giveaway #1 (CLOSED)

Pozdravljena dekleta :)
Danes bom enkrat za spremembo pisala v slovenščini. Čemu? Odločila sem se da nekaj izdelkov katere sem dobila na Essence & Catrice eventu podarim naprej v obliki giveawaya slovenskim bralkam tega bloga. Treba vas je malce pocrkljati :)


Nagrada:
-Essence like best friends forever! eu de toilette
- Essence foil transfer solution
-Essence nail art stickers (glow in the night and neon)
-Essence transfet foils (01 hello flashy!)
-Esssence glow in the night click & go nails

V giveawayu lahko sodeluješ tako, da izpolniš spodnji 'obrazec' :)
Giveaway se začne danes (22.10) in traja do torka 4.11. 
Srečno :)
Tjaša ;D



11 komentarjev:

  1. definitivno bi rada vidla še kakšen empties in pa primerjavo podobnih izdelkov :) pa kakšen NOTD :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) Vse te objave so v planu (prej ali slej) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne bi se branla kakšnega empties, skincare & haircare posta! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala :) Haircare sama verjetno ne bom pisala (mogoče bo pa ajda) ker si jih v bistvu umivam le s šamponom... ne uporabljam balzamov, mask,..itd. U bistvu je moj haircare sledeč: umij ko so lasje mastni :P

    skin care skoraj gotovo pride na vrsto, vendar bi rada prej še sprobala nekaj izdelkov katere imam ogledane :)

    Empties pa tudi pridejo, punce nič skrbet, samo se izdelki tako počasi praznijo :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Lahko bi naredila review za kakšne essence izdelke, ki si jih dobila ali pa swatche? :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala :) trenutno sicer preizkušam Catrice izdelke ki smo jih dobile, večino essence izdelkov bo šlo za giveaway... imam pa nekaj njihovih produktov na listi za review :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Definitiovno kakšne favorites ali pa empties objave - te so meni najljubše! Še posebej so mi všeč tiste under 20$ make-up objave - super uporabne ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala :) Za under 20$ sem imela še kar veliko idej, ampak žal ne najdem primernih pudrov za primerno ceno, bo pa seveda še kakšna objava na to temo :) favourites sem imela pa tudi v mislih že nekaj časa nazaj, pa se nikakor ne morem odločiti kateri produkti so mi najljubši :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimajo me ocene izdelkov, ki ste jih prejele na Essence in Catric dogodku :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kim, to definitivno pride na vrsto :) veliko izdelkov je že na preizkušnji :D

    OdgovoriIzbriši